Hop til hovedindholdet

1561 Kbh. V

Huskursus i hurtiglæsning

Arrangementsbeskrivelse

På kun én dag kan du lære at læse mindst dobbelt så hurtigt, og forstå alt det du læser, uanset din nuværende læsehastighed.

Tirsdag den 14. juni 2022 afholder AAB huskursus i hurtiglæsning kl. 9.00-16.00.

På kurset vil du få enkle, effektive værktøjer som vil mangedoble din læsehastighed, samtidig med at du forstår alt det, du læser.

Du vil ikke mere opleve faglig læsning som en udfordring og fremover se frem til læsning som en spændende opgave, du mestrer uden besvær.

Du vil blive hurtigere opdateret på det, der passerer dit skrivebord, og du er altid velforberedt til samtaler, møder og forhandlinger.

Du vil lære at skimme din indbakke på sekunder, rydde op og prioritere dine mails, så du altid har fokus på det vigtige.

Du vil få redskaber til at læse mange flere fagbøger, samtidig med at du kan tage notater og repetere tekster, så du altid har det ved hånden.

Du kommer til at spare rigtig meget tid, hvis du har store mængder skriftligt materiale, f.eks. artikler, love, referater osv., som du skal læse og sætte dig ind i.

Huskurset afholdes på Havneholmen 21, mødelokale 0.7 Magenta i stuen.

Husk at aftale deltagelse med din leder, inden du tilmelder dig.

Find vej til arrangementet

Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >